Nové plánované úlohy (RPA) pro agendu záručních listů
10.3.2020
V ERP EPASS vznikla nová agenda pro evidenci záručních listů, umožňující sledovat konkrétní zařízení spuštěné u zákazníka (stav záruky, provedené servisní a záruční práce, objednávky náhradních dílů apod.)
V ERP EPASS vznikla nová agenda pro evidenci záručních listů,
umožňující sledovat konkrétní zařízení spuštěné u zákazníka (stav
záruky, provedené servisní a záruční práce, objednávky náhradních
dílů apod.)
Popis:
Agenda záručních listů slouží k podchycení záruk k prodaným
zařízením, pomáhá koordinovat práce související s odborným
zapojením a spuštěním, práce záručních servisních návštěv, práce
při pozáruční servisu a opravách.
Agenda byla doplněna o plánované úlohy, které generují různá
upozornění pro servisní techniky a informační emaily určené pro
zákazníky.
"Upozornění zákazníka na blížící se termín servisní prohlídky"
posílá zákazníkovi emailové upozornění
"Informování zákazníka o potřebě provést záruční servis" posílá
zákazníkovi emailové upozornění, aby nezapomněl provést povinný
servis díky kterému získá prodloužení záruky
"Informování zákazníka o potřebě provést servis" posílá zákazníkovi
příslušné upozornění, aby nezapomněl provést doporučený servis (u
zařízení, která jsou po záruce)
"Informování zákazníka o prodloužení záruky po provedeném servisu"
posílá zákazníkovi informaci o prodloužení záruky (díky včas
provedenému servisu)
"Informování zákazníka po spuštění zařízení do provozu o aktuální
záruce" posílá zákazníkovi informaci o prvotním nastavení záruky
(po odborném spuštění zařízení)
"Informování zákazníka o provedeném servisu (další termín) posílá
zákazníkovi informaci o doporučeném termínu dalšího servisu
"Seznam plánovaných servisů na měsíc" posílá každé servisní firmě
seznam všech předpokládaných záručních servisů, na následující
měsíc
Agenda záručních listů slouží k podchycení záruk k
prodaným zařízením, pomáhá koordinovat práce související s odborným
zapojením a spuštěním, práce záručních servisních návštěv, práce
při pozáruční servisu a opravách.
Agenda byla doplněna o plánované úlohy (Robotic
Process Automation), které generují různá upozornění pro
servisní techniky a informační emaily určené pro zákazníky:
- "Upozornění zákazníka na blížící se termín servisní prohlídky" posílá zákazníkovi emailové upozornění
- "Informování zákazníka o potřebě provést záruční servis" posílá zákazníkovi emailové upozornění, aby nezapomněl provést povinný servis díky kterému získá prodloužení záruky
- "Informování zákazníka o potřebě provést servis" posílá zákazníkovi příslušné upozornění, aby nezapomněl provést doporučený servis (u zařízení, která jsou po záruce)
- "Informování zákazníka o prodloužení záruky po provedeném servisu" posílá zákazníkovi informaci o prodloužení záruky (díky včas provedenému servisu)
- "Informování zákazníka po spuštění zařízení do provozu o aktuální záruce" posílá zákazníkovi informaci o prvotním nastavení záruky (po odborném spuštění zařízení)
- "Informování zákazníka o provedeném servisu (další termín) posílá zákazníkovi informaci o doporučeném termínu dalšího servisu
- "Seznam plánovaných servisů na měsíc" posílá každé servisní firmě seznam všech předpokládaných záručních servisů, na následující měsíc