Nové plánované úlohy (RPA) pro agendu záručních listů

10.3.2020

V ERP EPASS vznikla nová agenda pro evidenci záručních listů, umožňující sledovat konkrétní zařízení spuštěné u zákazníka (stav záruky, provedené servisní a záruční práce, objednávky náhradních dílů apod.)

 

V ERP EPASS vznikla nová agenda pro evidenci záručních listů, umožňující sledovat konkrétní zařízení spuštěné u zákazníka (stav záruky, provedené servisní a záruční práce, objednávky náhradních dílů apod.)
Popis:
Agenda záručních listů slouží k podchycení záruk k prodaným zařízením, pomáhá koordinovat práce související s odborným zapojením a spuštěním, práce záručních servisních návštěv, práce při pozáruční servisu a opravách.
Agenda byla doplněna o plánované úlohy, které generují různá upozornění pro servisní techniky a informační emaily určené pro zákazníky.
"Upozornění zákazníka na blížící se termín servisní prohlídky" posílá zákazníkovi emailové upozornění
"Informování zákazníka o potřebě provést záruční servis" posílá zákazníkovi emailové upozornění, aby nezapomněl provést povinný servis díky kterému získá prodloužení záruky
"Informování zákazníka o potřebě provést servis" posílá zákazníkovi příslušné upozornění, aby nezapomněl provést doporučený servis (u zařízení, která jsou po záruce)
"Informování zákazníka o prodloužení záruky po provedeném servisu" posílá zákazníkovi informaci o prodloužení záruky (díky včas provedenému servisu)
"Informování zákazníka po spuštění zařízení do provozu o aktuální záruce" posílá zákazníkovi informaci o prvotním nastavení záruky (po odborném spuštění zařízení)
"Informování zákazníka o provedeném servisu (další termín) posílá zákazníkovi informaci o doporučeném termínu dalšího servisu
"Seznam plánovaných servisů na měsíc" posílá každé servisní firmě seznam všech předpokládaných záručních servisů, na následující měsíc
Agenda záručních listů slouží k podchycení záruk k prodaným zařízením, pomáhá koordinovat práce související s odborným zapojením a spuštěním, práce záručních servisních návštěv, práce při pozáruční servisu a opravách.

Agenda byla doplněna o plánované úlohy (Robotic Process Automation), které generují různá upozornění pro servisní techniky a informační emaily určené pro zákazníky:

  • "Upozornění zákazníka na blížící se termín servisní prohlídky" posílá zákazníkovi emailové upozornění
  • "Informování zákazníka o potřebě provést záruční servis" posílá zákazníkovi emailové upozornění, aby nezapomněl provést povinný servis díky kterému získá prodloužení záruky
  • "Informování zákazníka o potřebě provést servis" posílá zákazníkovi příslušné upozornění, aby nezapomněl provést doporučený servis (u zařízení, která jsou po záruce)
  • "Informování zákazníka o prodloužení záruky po provedeném servisu" posílá zákazníkovi informaci o prodloužení záruky (díky včas provedenému servisu)
  • "Informování zákazníka po spuštění zařízení do provozu o aktuální záruce" posílá zákazníkovi informaci o prvotním nastavení záruky (po odborném spuštění zařízení)
  • "Informování zákazníka o provedeném servisu (další termín) posílá zákazníkovi informaci o doporučeném termínu dalšího servisu
  • "Seznam plánovaných servisů na měsíc" posílá každé servisní firmě seznam všech předpokládaných záručních servisů, na následující měsíc