Banket
Modul BANKET je určen pro použití v prostředích, která se zabývají pronájme prostor včetně zajištění materiálního zabezpečení těchto pronájmů. Může jít o vybavení DHIM, HIM, zajišťování občerstvení atp. Umožňuje také plánování využití takových prostor a případné spojování a rozdělování místností.
Možnosti modulu BANKET:
- informuje o stavu objednávek
- graficky zachycuje připravované akce v rezervační knize
- podává informace o možnostech personálního a technického zajištění jednotlivých akcí, včetně varování o překročení volné kapacity
- podrobně popisuje technické zabezpečení akcí (komanda)
- umožňuje realizovat podrobné tiskové výstupy
- práce s objednávkovým listem obsahujícím základní údaje o akci
- rezervace vhodných místností dle doby konání akce v graficky interpretované rezervační knize s ohledem na parametry jednotlivých místností a akcí
- možnost připojení parametrů ZA (zabezpečení akcí), tj. personál, technika, menu…
- vytvoření hierarchické struktury (stromu) pro ukládání parametrů ZA
- tvorba ceníků k místnostem i k parametrům ZA
- flexibilní práce s cenami pro konkrétní akci
- možnost obsazovat konkrétní místnost více akcemi (např. restaurace)
- možnost propojení místností (salónků) ve větší (sál) a naopak
- kopírování jednotlivých výskytů akce
- evidence volného technického a personálního vybavení (i vázaného ke konkrétním místnostem)
- blokace konkrétní místnosti v důsledku známé akce, např. rekonstrukce v zadaném termínu
- automatické hlídání jednotlivých druhů techniky a personálu tak, aby nedošlo k přečerpání zdrojů
- hlídání kolizí definitivně potvrzených akcí
- tvorba seznamů požadavků k určité akci - Komanda (technika, personál, občerstvení, poznámky apod.)
- evidence partnerů - zákazníků a informací k nim vázaných (adresy, telefonní spojení, bankovní spojení, interní hodnocení, kontaktní osoby apod.)
- ochrana dat kódováním databází
- možnost selektivního přístupu různých uživatelů k objektům (možnostem) aplikace i ke konkrétním datům
- pro konkrétní akci možnost vygenerování textů podle zadaných vzorů s použitím údajů z této akce
- uživatelská konfigurace všech číselníků
- podrobné tiskové výstupy
- grafické znázornění vytíženosti místností za určité období, typ akcí, typ místnosti; absolutně i procentuálně