Banket

Modul BANKET je určen pro použití v prostředích, která se zabývají pronájme prostor včetně zajištění materiálního zabezpečení těchto pronájmů. Může jít o vybavení DHIM, HIM, zajišťování občerstvení atp. Umožňuje také plánování využití takových prostor a případné spojování a rozdělování místností.

Možnosti modulu BANKET:

  • informuje o stavu objednávek
  • graficky zachycuje připravované akce v rezervační knize
  • podává informace o možnostech personálního a technického zajištění jednotlivých akcí, včetně varování o překročení volné kapacity
  • podrobně popisuje technické zabezpečení akcí (komanda)
  • umožňuje realizovat podrobné tiskové výstupy
  • práce s objednávkovým listem obsahujícím základní údaje o akci
  • rezervace vhodných místností dle doby konání akce v graficky interpretované rezervační knize s ohledem na parametry jednotlivých místností a akcí
  • možnost připojení parametrů ZA (zabezpečení akcí), tj. personál, technika, menu…
  • vytvoření hierarchické struktury (stromu) pro ukládání parametrů ZA
  • tvorba ceníků k místnostem i k parametrům ZA
  • flexibilní práce s cenami pro konkrétní akci
  • možnost obsazovat konkrétní místnost více akcemi (např. restaurace)
  • možnost propojení místností (salónků) ve větší (sál) a naopak
  • kopírování jednotlivých výskytů akce
  • evidence volného technického a personálního vybavení (i vázaného ke konkrétním místnostem)
  • blokace konkrétní místnosti v důsledku známé akce, např. rekonstrukce v zadaném termínu
  • automatické hlídání jednotlivých druhů techniky a personálu tak, aby nedošlo k přečerpání zdrojů
  • hlídání kolizí definitivně potvrzených akcí
  • tvorba seznamů požadavků k určité akci - Komanda (technika, personál, občerstvení, poznámky apod.)
  • evidence partnerů - zákazníků a informací k nim vázaných (adresy, telefonní spojení, bankovní spojení, interní hodnocení, kontaktní osoby apod.)
  • ochrana dat kódováním databází
  • možnost selektivního přístupu různých uživatelů k objektům (možnostem) aplikace i ke konkrétním datům
  • pro konkrétní akci možnost vygenerování textů podle zadaných vzorů s použitím údajů z této akce
  • uživatelská konfigurace všech číselníků
  • podrobné tiskové výstupy
  • grafické znázornění vytíženosti místností za určité období, typ akcí, typ místnosti; absolutně i procentuálně