EPASS WEB Portal
Webový portál zpřístupňuje vybrané funkcionality systému ERP EPASS® prostřednictvím webového prohlížeče. Portál běží nad provozní databází ERP EPASS®, uživatel tedy vždy pracuje s aktuálními daty systému. Jakákoliv modifikace dat v ERP systému se ihned projeví na portálu a naopak.
Přihlášení do webového portálu - uživatel se přihlašuje pomocí stejného uživatelského jména a hesla jako do ERP EPASS®:
Portál zahrnuje následující moduly:
Organizér
Modul Organizér slouží k evidenci a správě firemních aktivit - událostí, úkolů či poznámek. Umožňuje sledovat jejich vývoj (stav plnění a řešení), hlídat termíny, plánovat události do rozvrhu, přiřazovat zúčastněné uživatele a informovat je formou notifikačních e-mailů, apod.
K základnímu přehledu o evidovaných událostech slouží stránka se
seznamem událostí. Zde si může uživatel filtrovat události podle
celé řady různých kritérií (třída a typ události, stav řešení,
zadavatel, řešitel, časové období, partner, atd). Události lze
rovněž fulltextově vyhledávat podle názvu, textu popisu a textu
řešení.
Stránka s přehledem událostí:
Ze seznamu lze otevřít stránku pro náhled či editaci události.
Je-li uživatel zadavatelem události, nebo účastníkem/řešitelem,
může událost i modifikovat.
Základní údaje na události/úkolu/poznámce:
- Typ - slouží k základní kategorizaci události
- Téma - stručný popis události
- Trvání od-do (události) či datum zadání a termín řešení (úkolu)
- Projekt
- Zadavatel - autor události
- Řešitel - výčet zúčastněných uživatelů (aktivní řešitelé/účastníci, nebo uživatelé pouze "na vědomí")
- Partner, pobočka - externí partner (firma) k níž se událost vztahuje
- Text popisu - uživatel jej zadává pomocí HTML editoru, který umožňuje libovolně formátovat text (výběr fontu, barvy velikost písma, odstavce, odrážky a číslování...), vkládat obrázky apod.
Editace události - základní údaje:
Detail HTML editoru:
Další údaje, které může uživatel prohlížet či editovat:
- Své řešení či řešení ostatních zúčastněných uživatelů
- Termíny upomínek - uživatel může editovat či přidávat termíny upomínek (systém rozesílá notifikační e-maily upozorňující na danou událost)
- Navázané dokumenty uložené v modulu Správa dokumentů - uživatel může prohlížet navázané dokumenty (download), či připojovat nové dokumenty
- Vazby mezi různými událostmi - uživatel může událost navázat na jiné události a vytvářet tak ze souvisejících událostí stromovou strukturu
- Komentáře - uživatelé se mohou k dané události vyjadřovat pomocí komentářů ve formě webové diskuse
Editace události - další údaje:
Při uložení události může uživatel (autor či řešitel) rozeslat
zúčastněným uživatelům notifikační e-mail se základními údaji o
dané události.
Výběr zúčastněných uživatelů - příjemců notifikačního e-mailu:
Editační stránka je pro přehlednost rozčleněna do několika "oddílů" umístěných pod sebou. Pro snadnější pohyb po jednotlivých oddílech může uživatel použít menu v levém panelu - kliknutím na odkaz v menu se stránka v prohlížeči přesune na příslušný oddíl:
Vybrané typy událostí se při uložení automaticky zaplánují do
rozvrhu, který si může uživatel přehledně zobrazit na samostatné
stránce Kalendář.
Stránka s kalendářem zaplánovaných událostí - události zobrazené
po dnech/týdnech/měsících:
Alternativní zobrazení rozvrhu - členění po zúčastněných uživatelích:
Partneři
Modul slouží ke zjednodušené práci s partnery, evidovanými v systému ERP EPASS® (firmy, externí a interní osoby). Modul umožňuje editovat či založit novou firmu a její pobočku, přiřadit kontaktní osoby, spojení, prohlížet navázané události k partnerovi-firmě.
Stránka Seznam firem poskytuje základní informace o firmách -
zobrazuje seznam firem a jejich poboček, a další důležité základní
údaje (IČ, DIČ, spojení, kontaktní osoba). Firmy se dají filtrovat
podle různých kritérií (okres, stromový číselník členění), či
fulltextově vyhledávat. Uživatel může ze seznamu také vyvolat
přidání nové pobočky k existující firmě.
Seznam firem a jejich poboček:
Ze seznamu firem lze otevřít stránku s detailními údaji o firmě a pobočce. Editační stránka obsahuje:
- Základní údaje - název, IČ, DIČ
- Údaje o pobočce - název a typ pobočky, adresa
- Seznam kontaktních osob - uživatel může editovat kontaktní osobu resp. její působnost v dané firmě, rozvněž může navázat existující osobu jako kontaktní osobu dané firmy, či přidat úplně novou osobu
- Seznam spojení - uživatel může editovat či přidávat nová spojení
- Události - seznam událostí navázaných na danou firmu, filtrovaný podle různých kritérií
Detail firmy:
Ze seznamu kontaktních osob lze editovat základní údaje o osobě
a její působnosti v dané firmě (typ působnosti, funkce, časová
platnost od-do).
Editace nebo přidání kontaktní osoby firmy:
Uživatel rovněž může k dané firmě přidat kontaktní osobu - ať už
existující osobu, nebo založit novou osobu.
Výběr existující osoby - tu lze navázat na firmu jako kontaktní
osobu:
Stránka Hledání partnera slouží k jednoduchému vyhledávání firem
a osob podle názvu firmy/jména. osoby. Ze seznamu nalezených
partnerů lze otevřít editační stránku firmy resp. osoby.
Stránka Hledání partnera s nalezenými firmami a osobami:
Samostatná stránka pro editaci osoby:
Workflow
Modul Workflow umožňuje sledovat požadavky, vytvořené na základě běžících workflow oběhů, které jsou adresované danému uživateli. Uživatel může na své požadavky reagovat, např. schválit nebo zamítnou požadavek, potvrdit přečtení apod.
Pro filtraci požadavků daného uživatele podle různých kritérií
(časové období od-do, stav zpracování) slouží stránka Přehled
požadavků Workflow.
Přehled požadavků Workflow:
Ze seznamu požadavků lze otevřít stránku s detailními informacemi o požadavku:
- Základní údaje o workflow oběhu a konkrétním požadavku - iniciátor oběhu, datum vzniku a vyřízení požadavku, název, předmět a stav vyřízení požadavku
- Text rozhodnutí - uživatel může vyplnit text s poznámkou k rozhodnutí
- Přílohy - dokumenty připojené k danému oběhu (např. schvalovaná došlá faktura)
- Seznam rozhodnutí - historie předchozích požadavků k danému oběhu
Editace požadavku - připojené dokumenty:
Editace požadavku - seznam rozhodnutí:
Reporty
Reporty dostupné přes webové rozhraní portálu jsou jednou z
forem reportingu v rámci ERP EPASS®.
Ukázka reportu Přehled servisních prací: