Servis
Společnost EPASS s.r.o. nabízí zákazníkům komplexní servisní služby, spojené s údržbou a rozvojem ERP EPASS®. Náš přístup k zákazníkovi je založen na filozofii, že předpokladem úspěšné, dlouhodobé, kvalitní a oboustranně výhodné spolupráce je vzájemná důvěra založená na pochopení potřeb svého partnera. Standardně máme pro zákazníka připraven servisní program, který zaručuje optimální rozsah služeb při opravách a servisu i při zajišťování průběžné inovace a aktualizace (upgrade) systému.
Zákazník si po dohodě s námi zvolí rozsah služeb, který bude nejlépe pokrývat jeho potřeby.
Přehled možných poskytovaných služeb:
A. Servis systému
1. Řešení havarijních stavů ERP EPASS® způsobených
- Závadou vlastního ERP EPASS® (po záruční době)
- Závadou na SW produktech třetích stran, na kterých je postaven IS EPASS® nebo se kterými IS EPASS® bezprostředně spolupracuje: (operační systém, databázový systém, prezentační systém, komunikační systém,…)
2. Řešení chybových stavů způsobených
- Závadou ERP EPASS® (po záruční době)
- Závadou způsobenou vyšší mocí
- Závadou vyvolanou HW zařízením (počítač, server, tiskárna,…)
3. Údržba informačního systému a dat
- Prověřování formální správnosti dat
- Kontrola indexů a reindexace indexových souborů, kontrola a aktualizace statistik
4. Hotline (poradenství - konzultace)
Forma: telefon, fax, e-mail
V rámci hotline jsou sledovány a řízeny různé činnosti, které lze stručně rozdělit na tyto okruhy:
- Ovládání programu v konkrétních specifických podmínkách uživatele a v různých situacích provozování ERP EPASS®
- Konzultace ohledně pořizování dat v konkrétních podmínkách a situacích provozování ERP EPASS®
B. Rozvoj a úpravy systému
Rozvoj a úpravy systému představuje souhrn služeb, které slouží k všestranné inovaci systému. Součástí těchto služeb je dodání:
- Aktualizované verze systému včetně instalačního programu
- Skriptu pro aktualizaci databáze
1. Update systému
-
Aktualizace
-
Legislativní změny - úpravy a doplňky
-
Opravy systému - závady které se nepodaří odstranit v rámci servisní podpory a které mají svůj původ v programovém vybavení jsou neprodleně odstraněny a v rámci update se případní oprava či úprava dostane k zákazníkovi. Nemusí se jednat jenom o chyby v systému ERP EPASS®, ale mnohdy jde o nekompatibilitu s jiným SW vybavením způsobenou novou verzí takového SW.
2. Upgrade systému
Upgrade IS zpravidla rozšiřuje jeho funkčnost i komfort práci uživatelů při pořizování dat i získávání různých výstupů. Upgrade IS se zaměřuje na:
-
Úpravy a rozšiřování základního jádra systému
-
Rozšíření systému o nové funkce
-
Vylepšení stávajících funkcí